Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2014 03:51 - Из мислите на Маршал Маклуън
Автор: iliqnalazarova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6442 Коментари: 0 Гласове:
1



1. "Медиите съществуват, за да запълнят живота ни с изкуствени възприятия и фалшиви стойности."

2.  ,,
Аз не винаги съм съгласен с това, което казвам.""

3.  ,,
Аз не търся да се забавлявам, а да наблюдавам. И моите наблюдения върху това всеобщо плъзгане към условията на първобитната култура – включването на всички сетива – са придружени от дълбока погнуса и тотално незадоволст.""

4. ,,
Все пак, по-голямата част от медиите са отрова в чист вид. Телевизията, например, има същия ефект както ЛСД. Не смятам, че това трябва да е позволено.""

5. ,,
Всяка медия застава между нас и реалността и въздейства върху начина ни на възприемане на света.""

6. ,,Канада е единствената страна в света, която знае как да живее без идентичност.""

7. ,,
Книгата бе първата машина за обучение и първият сериен продукт.""

8. ,,
Мистицизмът е просто науката на утрешния ден, която си фантазираме днес.""

9. ,,
Ние пътуваме към бъдещето, използвайки единствено огледалото за обратно виждане.""

10. ,,
Не сте оценили един важен елемент от стила ми и това е, че аз нямам гледна точка. Моите привидно категорични заявления са плоски и имат иконична форма, която съм научил от символистите.""

11. ,,
Отживяването никога не означава край на нещо – това е просто начало.""

12. ,, Парите са кредитните карти на бедните.""

13. ,,
Само малките тайни имат нужда да бъдат пазени. Големите си остават тайна заради скептичността на обществото.""

14. ,,
Специалистът, всъщност, е човек, който никога не прави малки грешки, запътил се към голямата.""

15. ,,
Телевизията донася бруталността на войната в уюта на дневната стая. Виетнам беше изгубен в дневните стаи на Америка, а не на бойните полета на Виетнам.""

16. ,,
Цялото литературно племе се люлее в илюзията, че можем да отстраним моделите на възприятие, наложени от средата...""

17. ,,Шегите са недоволства.""




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: iliqnalazarova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 375736
Постинги: 87
Коментари: 59
Гласове: 119
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031